Klubmodul henter siden
Lørdag, Leg og Læring | 0006
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Lørdag, Leg og Læring er for børn mellem to og ni år med fysiske, psykiske og udviklingsmæssige funktionsnedsættelser. Holdet træner i pigegymnastiksalen på Falnonergårdens Gymnasium. Træningen koncentrerer sig om motorik og bevægelse - det at tumle sin egen krop - samt brug af forskellige gymnastikredskaber. Der vil være stor spredning i funktionsniveau og graden af handicap – en del vil være kørestolsbrugere, men der vil også være nogen af børnene, der vil kunne gå og løbe uden hjælpemidler. Parasport Frederiksbergs trænere står for træningen, men du vil som forælder/støtteperson blive bedt om at støtte op om dit barns ugentlige træning. Vi har erfaret, at dette giver både jer og jeres børn det bedste afsæt for at komme i gang.

Tid/Sted
Lørdag 10:30-12:00 Falkonergårdens Gymnasium, Pigesalen Lørdag 10:30-12:00 Falkonergårdens Gymnasium, Drengesalen

Parasport Frederiksberg - v/ Mansoor Siddiqi, Betty Nansens Allé 57, 4. tv. - 2000 Frederiksberg - Tlf: 4084 2457 en løsning fra Klubmodul